Friday, June 6, 2008

Tujuanku..

Assalamualaikum..

Di sini saya ingin menjelaskan tujuan saya menghasilkan blog ini walaupun pada hakikatnya saya kurang berminat dalam bidang penulisan. Namun begitu dalam keadaan yang semakin mendesak rasanya ada baiknya jika saya lafazkan perkara-perkara yang terpendam di lubuk hati demi untuk manfaat semua. Blog ini dihasilkan umumnya untuk berkongsi buah fikiran tentang keadaan ummat Islam sejagat dan terdapat pengkhususan kepada keadaan muslimin di dalam Malaysia. Akan tetapi, insyaAllah saya juga akan menyelitkan beberapa 'post' tentang perkara yang bukan berasaskan perbincangan utama malahan perbincangan-perbincangan semasa yang umum.

Harapan saya agar hasil penulisan saya akan diteliti dan sebarang perkongsian maklumat, pandangan dan teguran dapat diberikan dari masa ke masa demi kebaikan ummat. Semoga usaha saya yang kecil ini sedikit sebanyak dapat memperbaiki minda saya dan pembaca sekalian. Seterusnya saya menyeru semua agar sama-sama kita membuat perancangan untuk memperbaiki keadaan diri sendiri dan ummat sejagat.

Wassalamualaikum warahmatullah..

No comments: