Sunday, July 26, 2009

belum puasa dah nak raya...

assalamualaikum..

Semalam kutelefon ummi yang berada nun jauh di utara semenanjung tanah air. Khabarnya, tahun ini ummi akan kembali menerima tempahan kuih raya secara besar-besaran seperti mana lazimnya beliau terima setiap kali musim aidilfitri dan aidiladha menjelang tiba.

Memandangkan tahun ini, aku akan berada di rumah sepenuhnya pada bulan ramadhan, maka rasanya terpanggil untuk diriku mempromosi kuih jualan ummi. Tahun ini, insyaAllah lapan jenis kuih akan dibuat. Kuih Tart Gulung Nenas, Tart Ros, Almond London, Biskut Gajus, Biskut Makmur, Biskut Puteri Ayu, Biskut Oat dan Biskut Kuaci. Gambar masih belum ada memandangkan aku tidak berada di rumah. InsyaAllah, akan kumuat-naik ke dalam laman ini setelah kuberada dirumah kelak. Harga bagi setiap jenis biskut pun masih belum ditentukan, dan hanya akan ditetapkan pada suatu masa yang akan diberitahu kelak.

Haaaa.... Ingin membuat pertanyaan? Ingin menempah? Anda boleh hubungi saya melalui emel, biggred87@gmail.com. InsyaAllah pertanyaan anda akan dilayan dengan semesra dan secepat mungkin.

Wassalam..

No comments: